Име на вносителя: | Петър Желев |
Име на проекта: | Рекламни и канцеларски материали за Студентския съвет при СУ |
Екип на проекта: | Петър Желев |
Екип потвърдил участие | Все още никой не е потвърдил участие. |
МОЛ: | Петър Желев |
Статус: | Одобрен на СИС None |
Обсъждан на: | None |
Отношение: | Няма отношение |
Номер: |
Проектът, координиран от Комисията по връзки с обществеността на Студентския съвет при Софийския университет „Св. Климент Охридски“, има за цел да обезпечи СС с рекламни и канцеларски материали, които да бъдат използвани за подпомагане на инициативите на Съвета. Тяхната наличност е важна особено при организирането на събитията „Ден на отворените врати“ в Университета и в отделните факултети, за да могат кандидат-студентите да са информирани за процедурите в алма-матер, включително и за настаняването в общежитията. Разбира се, част от рекламните материали се използват за награди и подаръци в организираните от СС събития. Предложените канцеларски материали са нужни за обезпечаването на административната работа на Студентския съвет, както и на отделните Факултетни студентски съвети.
- Обезпечаване на Студентския съвет с рекламни и канцеларски материали.
- Сформиране на работна група за изготвяне на рекламни дизайни – готово;
- Изготвяне на рекламни дизайни – готово;
- Събиране на оферти за производство на отделните артикули и доставка на консумативите – готово;
- Изработка и доставка на продуктите – предстои.
Целевата група на проекта включва самия Студентски съвет, студенти и преподаватели в СУ, кандидат-студенти, както и партньори на СС.
- Октомври – декември 2024 г.: подготовка на дизайни, проучване на цени и налични количества;
- Януари – март 2025 г.: изработка и доставка на желаните артикули.
- Човешки ресурси за подготовка на проекта;
- Финансови ресурси за изпълнение на проекта.
- Хартия А4 нерециклирана (500 листа), 80 грама – по договор по ЗОП на СУ – 8,70 лв. за брой. Количество: 20 бр. – 174 лв. с ДДС
- Картон бял А4, 160 гр./250 г-кв. м. (250 листа) - по договор по ЗОП на СУ – 21.50 лв. за брой. Количество: 5 бр. – 107, 50 лв. с ДДС
- Лепило сухо 15-25 гр. – по договор по ЗОП на СУ - 3,50 за брой. Количество: 10 бр. – 35 лв. с ДДС
- Маркер за бяла дъска, 4 цвята – по договор по ЗОП на СУ - 8,45 лв. за брой. Количество: 2 бр. – 16,90 с ДДС
- Лента самозалепваща (тиксо) 19-33 мм., дължина 30 м. – по договор по ЗОП на СУ - 1,44 лв. за брой. Количество: 20 бр. – 28,80 лв. с ДДС
- Телчета за телбод 24/6 мм; минимум 1000 бр. в кутия – по договор по ЗОП на СУ - 1,70 за брой. Количество: 10 бр. – 17 лв. с ДДС
- Химикалки обикновени, капачка с клипс, син цвят – по договор по ЗОП на СУ - 0,60 лв. за брой. Количество: 300 бр. - 180 лв. с ДДС
- 2 телбод машини, номер 24/6 – лимит на разхода 60 лв. по фактура
- Визитки – 90/50 мм, 2000 бр. – 240 лв. с ДДС по оферта от УИП
- Книгоразделители – 60/210 мм., 1000 бр. – 300 лв. с ДДС по оферта от УИП
- Папки с лепен джоб, А4 – 500 бр., 1320 лв. с ДДС по оферта от УИП
- Плакати А3 - 20 бр. – 48 лв. с ДДС по оферта от УИП
- Дипляни с 2 гънки, А4 – 4000 бр. – 1824 лв. с ДДС по оферта от УИП
- Брандирани тефтери – 300 бр., лимит на разхода 3000 лв. с ДДС
- Рекламна хартиена торба – 300 бр., лимит на разхода 800 лв. с ДДС
- Рекламни химикалки – 300 бр., лимит на разхода 200 лв. с ДДС
Общ лимит на разхода: 8500 лв.