Описание на проекта

Описание на проекта:

Проектът цели да улесни живущите в общежитията на Софийския университет, като им осигури достъп до принтер за свободно ползване във всеки вход. Студентите често имат нужда от печатни материали за учебни цели, като курсови работи, есета, проекти и задачи за предварителна подготовка. Това изисква време, усилия и допълнителни разходи за използване на външни услуги. А понякога просто се сещаме в 3 ч. през нощта, че е трябвало да принтираме нещо важно. Наличието на принтер в общежитието ще елиминира необходимостта от пътуване до копирни центрове и ще предостави икономично и удобно решение. Освен че ще улесни ежедневните дейности на студентите, проектът ще подобри качеството на живот в общежитията, ще спомогне за по-добра организация на времето и ще подкрепи учебния процес.

Цели на проекта:

- Улесняване на учебния процес:
Да се осигури лесен и удобен достъп до печатни услуги за всички студенти, живеещи в общежитията на Софийския университет, с цел подпомагане на тяхната академична подготовка по всяко време на денонощието.
- Повишаване на ефективността и удобството:
Да се намали времето и усилията, необходими за достъп до печатни услуги извън общежитието, особено в натоварени периоди като сесии и крайни срокове за проекти.
- Намаляване на разходите на студентите:
Макар и на пръв поглед цената на един принтиран лист да варира между 10 ст. и 1 лв., в периода на обучението тази сума се натрупва.
- Модернизиране на общежитията:
Да се въведат удобства, които отговарят на съвременните нужди на студентите, и да се подобри качеството на живот в общежитията.
- Поставяне на основи за бъдещи проекти:
Да се създаде добър пример за колективни инициативи, които могат да вдъхновят нови проекти за подобряване на условията в общежитията.

Задачи на проекта:

Да се въведат ясни правила за поддръжка, отговорност и използване на принтерите, за да се осигури дългосрочна функционалност на услугата.

Целева група:

Над 5000 студенти, живущи в общежитията на Софийския университет.

График на проекта:

1. Планиране и подготовка
2. Осигуряване на финансиране
3. Закупуване и доставка
4. Инсталация и настройка
5. Стартиране на услугата

Необходими ресурси:

Принтери:
- По един принтер за всеки вход, който се включва в проекта (13 от 15 работещи входа към момента).
Общо 13 принтера
Тонери:
- Първоначално зареждане за всеки принтер. (13)
- Резервни поне по 3 за бъдещо зареждане. (13х3 = 39)
Общо 52 тонера
Човешки ресурс:
- Председателите на Домовите съвети, които се включват в проекта: Десислава Илиева, Фуат Расим, Камелия Бранкова, Камелия Димова, Стелияна Иванова, Виктория Панова, Даниел Данчов, Ивелина Сашова, Кристина Камбурова, Мария Маргаритова, Мартина Пеева, Яна Цветанова

Финансово описание на проекта:

ЛАЗЕРЕН ПРИНТЕР BROTHER HL-1222WE - 246 лв. х 13 = 3 198 лв.
ТОНЕР КАСЕТА BROTHER TN1090 TONER - 49 лв. х 52 = 2 548 лв.
Общо 5 746 лв.

Партньори на проекта:

Няма