Описание на проекта

Описание на проекта:

Spooky БФ е събитие, организирано от Факултетен студентски съвет при Биологическия факултет (ФСС при БФ) на Софийски университет ,,Св. Климент Охридски”. Темата на мероприятието е насочена към честването на Хелоуин - празник с многовековна история, но традиционно свързван в съвременния свят с костюми, лакомства, забава и ужаси. Хелоуин парти на територията на факултета се е организирало и преди, но не ежегодно. Идеята да го “възродим” дойде от страна на първокурсници от БФ, които са чували за него, още от преди да бъдат студенти.

Характерът и архитектурата на нашата сграда биха допринесли към настроението, което едно празненство като Хелоуин би изисквало.

Ще бъдат проведени конкурс “Miss and Mister Spooky БФ” - за най-добър костюм, както и тематични игри. В допълнение, на събитието ще има Ghost INFO секция, където колегите да задават своите въпроси. По този начин ще подобрим комуникацията между ФСС при БФ и студентите от БФ.

Партито освен, че ще има културно-развлекателен характер, то ще бъде и поле за открита комуникация между студентите с членовете от ФСС при БФ.

Цели на проекта:

1. Изграждане на трайни взаимоотношения между студенти на Биологическия факултет (социализация).
2. Засилване на комуникацията между студенти и ФСС при БФ (привличане на асоциирани членове).
3. Сплотяване на екипа на ФСС при БФ чрез организиране на по-развлекателно събитие.

Задачи на проекта:

1. Създаване на нови запознанства между колегите от студентската общност.
2. Организиране на игри, в духа на събитието.
3. Артистично изявяване на студентите, чрез участие на конкурса “Miss and Mister Spooky БФ”.
4. Осигуряване на спонсори за награди за победителите от игрите.
5. Възможност за обмен на информация за академичния живот.

Целева група:

Студентите на Биологически факултет към Софийски университет “Св. Климент Охридски”.

График на проекта:

12 - 18.08.2024 г. - сформиране на екип за организацията на събитието, провеждане на онлайн събрание;
19 - 21.08.2024 г. - сформиране на работни групи, коментиране на потенциални спонсори, концепция и дизайн на събитието;
22.08. - 31.09.2024 г. - кореспонденция със спонсори, които бихме искали да се включат в събитието; работа по дизайна; обсъждане на игрите и конкурса;
07 - 25.10.2024 г. - промотиране на събитието и рекламиране на спонсорите;
14 - 21.10.2024 г. - изготвяне на материалите по тематиката на събитието;
23 - 25.10.2024 г. - финализиране на подготовката за събитието.

Необходими ресурси:

Плакати;
Сертификати за победителите в конкурсите и играта “Асоциации”;
Салфетки;
Пощенски пликове;
Изолирбанд;
Химикалки;
Перлени картони;
Кетъринг;
Озвучителна техника.

Финансово описание на проекта:

Оферта от УИП (без ДДС):
Плакати за събитието А4 - 25 бр. - 35.00 лв.
Плакати за събитието А3 - 6 бр. - 13.20 лв.
Сертификати - 14 бр. - 22.40 лв.
ОБЩО (с ДДС): 84.72 лв.

Оферта от “Адамант Сървис Груп” ЕАД (без ДДС):
Салфетки - 3 пакета - 12.27 лв. (4.09 лв. / бр.)
ОБЩО (с ДДС): 14.73 лв.

Оферта от "Транс Ко 04" ЕООД (без ДДС):
OFFICE 1 пощенски плик С6 (114Х162 СЗЛ/Л бял 25 бр.) - 3 пакета - 6.72 лв. (2.24 лв. / бр.)
изолирбанд 19/15 Асорти оп.2 - 2 бр. - 6.28 лв. (3.14 лв. / бр.)
BEIFA A+ 934 1.0 мм химикал прозрачен син (50 бр.) - 1 кутия - 13.05 лв.
ОБЩО (с ДДС): 31.26 лв.

Оферта от “НюАрт - арт, хоби, крафт, декупаж” (с ДДС / по фактура):
Перлени картони FoLiA 50/70 см, 250 гр. - 7 бр. - 20.30 лв. (2.90 лв. / бр.)
ОБЩО (с ДДС): 20.30 лв.

Оферта от “Джое Кетъринг” ЕООД (без ДДС):
832.00 лв.
ОБЩО (с ДДС): 998.40 лв.

Оферта от “Presentation services” ( с ДДС / по фактура):
Оферта за предоставяне под наем за озвучителна техника - 162 лв.
ОБЩО (с ДДС): 162 лв.

ОБЩА СТОЙНОСТ (с ДДС) = 1 311.41 лв.

Партньори на проекта:

Тече кореспонденция с потенциални спонсори.