Име на вносителя: | Любен Новоселски |
Име на проекта: | Кариерен форум 2024 - Биологически факултет |
Екип на проекта: | Мария Генджова Теодора Колева Любен Новоселски |
Екип потвърдил участие | Все още никой не е потвърдил участие. |
МОЛ: | Любен Новоселски |
Статус: | Одобрен на СИС None |
Обсъждан на: | None |
Отношение: | Няма отношение |
Номер: |
За първа година Факултетен студентски съвет при Биологически факултет (ФСС при БФ) се заема със задачата да организира кариерен форум, чрез който целим да запознаем студентите от БФ с възможностите за кариерно развитие и стажантски програми, които им се предоставят от различни държавни институции и от частния сектор. За целта ФСС при БФ установи контакт с представители от различните организации, които ще представят своята дейност, възможности и изисквания в два поредни дни (20 и 21 март 2024 г.) в сградата на БФ от 10 до 18 часа в два панела. Първият ще се състои от кратко представяне на всяка организация под формата на презентация до десет минути - дейност на организацията, нужди от кадри и изискванията към тях. Във втория панел студентите ще имат възможност лично да се срещнат с представителите на организациите и да зададат своите въпроси. Всяка организация ще разполага със собствен щанд, а самият панел ще бъде с продължение три астрономически часа. Събитие от такъв тип е в синхрон с инициативата на МОН за координацията между висшето образование, науката и бизнеса.
С това събитие целим да представим на студентите възможности за кариерно развитие, които се предлагат в България, и с това да се подпомогне ориентирането на бъдещи кадри в сферата на биологическите науки и биотехнологиите. Бихме искали да установим дългосрочни връзки между Биологически факултет и работодателите на трудовия пазар, както и студентите да се запознаят с предлаганите възможности за краткосрочни, дългосрочни стажантски програми и бъдеща месторабота.
Създаване на работна група от ФСС при БФ и установяване връзка с работната група по кариерно развитие от деканата;
Набиране на контакти на институти и фирми;
Сформиране на програмата за събитието и изготвяне на дизайните за рекламните материали;
Комуникация с участниците относно организацията на деня;
Рекламна кампания в рамките на социалните мрежи на ФСС при БФ, сайта на Биологически факултет, както и по имейл и чрез плакати.
Студентите и докторантите, обучаващи се в БФ.
Създаване на работна група на заседание на ФСС при БФ от 16.10.2023 г.;
Набиране на контакти на институти и частни организации от октомви 2023 г. до началото на януари 2024 г.;
Изпращане официална покана по имейл и последваща комуникация по телефон за допълнителни уточнения от 19.01. до 16.02;
Искане на оферта от УИП и други фирми и създаване на проект по Диафанум от 12.02. до 18.02.;
Консултации по проектите за дизайн на събитието от 5.02 до 25.02;
Изготвяне на програма за двата дни на събитието от 19.02 до 23.02;
Публична кампания на събитието от 26.02. до деня на събитието;
Доуточняваща комуникация с участниците до деня на събитието.
Стикери с логото на събитието - 300 бр.
Стикери с логото на ФСС при БФ - 500 бр.
Химикалки за студенти и участници с логото на ФСС при БФ - 300 бр.
Брошура с програма и карта за събитието - 300 бр.
Баджове - 100 бр.
Връзки за баджове- 100 бр.
Тениски за ФСС - 50 бр.
Банер на ФСС - 1 бр.
Табелки с имена и лого на фирмите - 40 бр.
Сертификати за участващите - 60 бр.
Покривки - 20 бр.
Вода - 300 бр.
Чай - 300 бр.
Кафе на зърна - 4 кг
Еднократни чаши - 4 пакета
Кафе машина под наем (за два дни) - 1 бр.
*цените са закръглени
Оферта от УИП:
Брошура с програма и карта за събитието - 300 бр. - 219.00 лв.
Баджове - 100 бр. - 15.00 лв.
Табелки с имена и лого на фирмите - 40 бр. - 56.00 лв.
Сертификати за участващите - 60 бр. - 96.00 лв.
Оферта от “Тик Компютърс” ЕООД:
Лента за бадж - 100 бр. - 60 лв.
Оферта от “Фреш Принт” (по фактура):
Стикери с логото на събитието и на ФСС при БФ - 800 бр. - 130 лв.
Банер на ФСС при БФ - 1 бр. - 150 лв.
Оферта от “DesignE” (по фактура):
Химикалки за студенти и участници - 300 бр. - 160 лв.
Тениски за ФСС - 50 бр. - 537 лв.
Оферта от “EuroLand” (по фактура):
Покривки - 20 бр. - 200 лв.
Хранителни продукти (по фактура):
Вода - 300 бр. - 100 лв.
Чай - 300 бр. - 15 лв.
Кафе на зърна - 4 кг - 80 лв.
Еднократни чаши - 4 пакета - 16 лв.
Оферта от “Coffee Service Ltd.” (по фактура):
Кафе машина под наем (за два дни) - 1 бр. - 200 лв.
ОБЩО: 2 034 лв.
Таван на бюджета: 2050 лв.