Описание на проекта

Описание на проекта:

След две години на COVID изолация и ограничен достъп до сградата на Факултета по журналистика и масова комуникация съставът на Факултетния студентски съвет полага усилия за популяризиране на своята дейност, от една страна, и от друга да засили интереса на студентите към сферата на комуникациите. В контекста на 70-ата годишнина на специалност "Журналистика" и 25-ата годишнина на специалност "Книгоиздаване" през академичната 2022/2023 г. ФСС към ФЖМК организира поредица от събития и инициативи - изложби, заснемане и разпространение на кратки аудиовизуални форми, срещи на студентите с професионалисти от комуникационната сфера и заснемане на специален филм за развитието на журналистиката в България, включително и в образователен и академичен аспект. Освен специфичните за годината събития Факултетния студентски съвет към ФЖМК организира ежегодно Ден на отворените врати и Ден на първокурсника. Цялата програма, която ФСС към ФЖМК си е поставило задачата да изпълни, разчита на стабилна рекламна кампания - от една страна, в социалните мрежи, и от друга, чрез рекламни материали - тениски, значки, химикалки и др., чрез които повече хора от Факултета, кандидат-студенти и алумни да разберат за нашата дейност, която е изцяло посветена на защита на интересите на студентите и докторантите. Рекламните материали ще бъдат раздавани на гости на Факултета, кандидат-студенти, участници в дискусии и др.
ФСС към ФЖМК е организация с богата история, която започва преди 20 години (през 2003 г.). За този период тя си е извоювала име на защитник на обучаващите се и за да продължи адекватно и по-успешно да изпълнява тази си функция, трябва допълнително да се популяризира. Текущият проект има за цел да обезпечи едно от основните направления на комуникациите - рекламирането на даден продукт/услуга, така че той да достигне до повече хора.

Цели на проекта:

Достигане до по-голям брой аудитория сред обучаващите се във ФЖМК, хора от училищната система и алумни на Алма Матер. Повишаване на интереса към Факултетния студентски съвет и Факултета по журналистика и масова комуникация.

Задачи на проекта:

Да се изработят и закупят рекламни материали с логото на ФСС към ФЖМК и/или със специално изготвен за целта дизайн.

Целева група:

Студенти и докторанти на ФЖМК, посетители на Факултета, кандидат-студенти, участници в национални и международни събития и дискусии, имащи касетелство с ФСС към ФЖМК и др.

График на проекта:

Изготвяне на дизайн - до 20 декември 2022 г.

Необходими ресурси:

Финансови ресурси - за закупване и производство на рекламни материали.

Финансово описание на проекта:

1. Рекламна метална химикалка с лазерно гравиране - 210 бр. - по оферта: лимит 350 лв.
2. Рекламна памучна торбичка със сито печат върху текстил до 400 кв. см. - 110 бр. - по оферта: лимит 450 лв.
3. Рекламни тефтери - 200 бр. - по оферта от УИП - 1 156 лв.
4. Рекламни папки - 100 бр. - по оферта от УИП - 220 лв.
5. Книгоразделители - 200 бр. по оферта от УИП - 68 лв.
6. Рекламни значки с логото на ФСС към ФЖМК - 300 бр. - по оферта - лимит 300 лв.
7. Рекламни тениски с дизайн на ФСС към ФЖМК - 50 бр. - по оферта - лимит 600 лв.

*всички цени са с включен ДДС.

Партньори на проекта:

Проектът няма съфинансиране и партньори.