Описание на проекта

Описание на проекта:

2022 е забележителна година от историята на Факултет по химия и фармация на Софийски Университет "Св. Климент Охридски". Десет години успешно се провежда обучение на магистри по фармация и се развива научна и изследователска дейност в областта на фармацевтичните науки. За да отбележим подобаващо годишнината от преобразуването на Химически факултет във Факултет по химия и фармация, Ние, от студентски инициативен комитет, решихме да проведем превърналата се вече в традиция Национална студентска конференция по фармацевтични и химични науки.
Първите две издания на научния форум получиха положителни отзиви от химичната и фармацевтична индустрия, от съсловието на фармацевтите, от всички гости и колеги. Това доведе до създаване на ползотворно взаимодействие между студентските организации и фармацевтичната индустрия в цялостното многообразие и широкоаспектност на взаимоотношенията академия-бизнес.
В организационния комитет участват 16 студенти и докторанти от различни специалности на ФХФ.

Цели на проекта:

Конференцията е единствен по рода си форум, чиято целта е да предостави широко поле на изява за научно - изследователска дейност на студенти и докторанти.
Място на събитието - Факултет по химия и фармация;
Време - 5 и 6 октомври 2022г. в Аудитория 130 на ФХФ.
Желаещите да се включат в Конференцията могат да покажат своите знания и постижения в областта на: фармакология, токсикология, фармакотерапия, лекарствени технологии, биофармация, фармацевтиченанализ, социална фармация, фармакоикономика, фармацевтичен мениджмънт и маркетинг, фармацевтични грижи, фармакогнозия и химични науки.
Програмата ще включва научни доклади и постерна сесия. Водещи на конференцията и модератори ще бъдат студенти, като за съучастие ще бъдат поканени и преподаватели. Предвиждаме самостоятелен панел по откриване и приветствия.

Задачи на проекта:

За участие в Конференцията са поканени студенти от всички фармацевтични и химически факултети в България, като сме уведомили надлежно, както студентските им съвети, така също Деканите и Ректорите на съответните висши училища.
Институционално представителство - На предварителен етап анонсирахме инициативата пред Ректора на СУ ”Св.Климент Охридски”, Изпълнителна агенция по лекарствата и Български фармацевтичен съюз.Получихме писменото им съгласие Научната конференция да се проведе под техния патронаж, което ще гарантира и институционалност на проявата от висок порядък. Имаме тяхното съгласие на всички материали да бъде поставяно логото на ИАЛ, логото на БФС, институционалните символи на СУ ”Св.Климент Охридски”, събитието да бъде промотирано и на техните сайтове и т.н. Планираме да потърсим подкрепа и от национално представените организации на фармацевтичната индустрия. При наличие на съгласие от тяхна страна, в програмата ще бъдат отворени допълнителни панели за институционално представяне и продуктови презентации.

Целева група:

Основната целева група са студентите и докторантите на Факултета по химия и фармация и всички студенти и докторанти в страната, обучаващи се в химически специалности и фармация.

График на проекта:

Възможно най-кратки срокове, но не по-късно от 20 септември за поръчка на всички материали, изискващи поставяне на логото на събитието.

Необходими ресурси:

Партньорство със Студентския съвет на СУ - използване на информационните ресурси на СС и СУ- сайт и facebook страница. Осигуряване на рекламни платна с лого и инициали на СС по време на Конференцията. Използване логото на СС като ключов партньор на събитието. Финансова подкрепа от СС за осигуряване на рекламни материали за събитието. Присъствие на Председателя и членове на СС на церемониите по официалното откриване и закриване на конференцията.

Финансово описание на проекта:

300 броя химикалки с лого на събитието - максимална цена за 1 бр. - 0,76лв (общо 228лв);
300 броя картонени папки с лого на събитието и пълнеж за папките - максимална цена за 1 бр. - 2,64лв (общо 792лв) - по цена от Serpentina ltd
100 броя книжки с резюмета от конференцията - максимална цена за 1 бр. - 10,00 лв. (общо 1000 лв.) - по цена от университетско издателство;
300 броя връзки за баджове + калъф - максимална цена за 1 бр. - 1,21 лв (общо 363 лв) - по цена от Serpentina ltd
150 бележника с лого и рекламен надпис - максимална цена за 1 бр. - 6.25лв (общо 937.50лв) - по цена от Serpentina ltd
300 броя раници с лого на събитието - максимална цена за 1 бр. - 11.16лв (общо 3348лв) - по цена от Serpentina ltd
6 рекламни винилни банерa, които ще бъдат позиционирани в сградата на ФХФ и Ректората - максимално разрешена сума: 280.80лв - по цена от Serpentina ltd
Озвучаване за 130 аудитория на ФХФ за двата дни на конференцията - максимална разрешена сума 2000лв
Материална награда в 5 категории (доклад, постер, с чуждестранно участие, разработка от първокурсник, специална награда) - максимална цена за 1 бр. - 50.00лв (общо 250лв)
ОБЩА прогнозна максимална сума: 9199.30лв (с ДДС)
Важно уточнение - ще бъдат заявени възможно най-евтините и приемливи неща, за да бъдат използвани максимално малко разходи. Посочените цени са прогнозни и максимално допустими.

Партньори на проекта:

Патронаж на Ректора на СУ - проф. Анастас Герджиков (потвърдено); Патронаж на Изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата - маг. фарм. Богдан Кирилов (потвърдено) ; Патронаж на Председателя на УС на Българския фармацевтичен съюз – маг.-фарм. Велина Григорова (потвърдено); Съфинансиране от партньори - осигурени 1 коктейл за 300 души, 4 кафе паузи, 2 обяда (осигурено); Съфинансиране от партньори - пълна изработка на уеб сайт за събитието (осигурено); Партньорство със Студентски съвет на СУ - реклама и присъствие. В момента се преговаря с медии за осигуряване на партньорство, с РФК - София и фирми в областта на фармацията.