Име на вносителя: | Тина Иванова |
Име на проекта: | Студент на годината 2022 |
Екип на проекта: | Антонио Стоичков Ива Иванова Тина Иванова |
Екип потвърдил участие | Все още никой не е потвърдил участие. |
МОЛ: | Тина Иванова |
Статус: | Одобрен на СИС April 19, 2022 |
Обсъждан на: | April 19, 2022 |
Отношение: | Няма отношение |
Номер: |
Конкурсът "Студент на годината" е дългогодишна традиция в Софийски университет "Св. Климент Охридски", с основна да цел да подпомогне и мотивира развитието на обучаващите се в Университета студенти и докторанти. Това оказва положително влияние върху качеството на тяхното образование и техните бъдещи възможности за развитие.
Конкурсът се осъществява от Студентския съвет при Софийски университет "Св. Климент Охридски", най-голямата структура на Студентското самоуправление в Софийския университет, чиято мисия е винаги да защитава правата и интересите на студентите и докторантите, като проучва и изразява студентското мнение по важни студентски или обществени въпроси.
Церемонията по връчване на наградите "Студент на годината" е важен момент от всяка академична година за студентската общност. Събитието отличава най-вдъхновяващите студенти и докторанти във всяка от сферите на образование в Софийски университет "Св. Климент Охридски", а сцената се превръща в празник, едновременно на стремежа към знания, но и на постиженията на нашите колеги, и чрез тях - на техните колеги, преподаватели, ментори и цялата академична общност, направила ги възможни.
Тази година призът "Студент на годината" ще бъде присъден заедно с още 11 категории, включващи различните сфери на академичната дейност, и цели да отпразнува постиженията на нашите колеги в една магична вечер и обстановка, подобаваща на труда, който са положили победителите през годините, за да заслужат подобно отличие. Работната група на проекта е вече сформирана и функционираща и желае да впечатли академичната общност с пълния блясък на успехите на нашите студенти и докторанти, с което да покажем висотата на нивото на образованието в Софийски университет "Св. Климент Охридски", както и да вдъхновим колегите си да вървят по пътя на научното развитие. За да бъде събитието достъпно за максимално количество зрители - работната група е предвидила и ще търси възможности за живо излъчване на Фейсбук страницата на Студентски съвет.
Във връзка с наложилата се епидемична обстановка в страната, в последните две години конкурсът бе отменен, поради което тази година ще бъдат вземани предвид постиженията на студентите и докторантите от 1.10.2020 г. до 11.05.2022 г. Очакваме повече кандидати и засилен интерес.
За да може "Студент на годината" да бъде съ-битие, споделено преживяване на нашата общност, което отговаря на високите академични стандарти в Софийския университет "Св. Климент Охридски", се нуждаем от финансова подкрепа, човешки ресурс и хора, които "могат да носят" всякакви тежки неща в деня на церемонията и не само.
Конкурсът се провежда под патронажа на Ректора на Софийския университет "Св. Климент Охридски", който осигурява и паричните награди за победителите.
Материалните награди в конкурса се осигуряват частично от бюджета на Студентски съвет и се допълват от наши спонсори и партньори. Наше желание е наградите за победителите във всяка една от общо дванадесетте категории да бъдат не само материални, но и такива, които да подпомогнат тяхното бъдещо професионално развитие.
Целта на събитието е:
• Да бъдат почетени най-изявените студенти и докторанти на университета;
• Награждаване на студентите и докторантите, участващи в извънаудиторийни занимания, научноизследователски проекти, национални и международни конкурси, свързани с избраната от тях категория;
• Популяризиране на постиженията на студентите и докторантите сред академичната общност на Софийски университет "Св. Климент Охридски", както и пред обществото и бъдещи работодатели;
• Популяризиране на студентското самоуправление.
• Популяризиране на събитието сред максимален брой студенти и докторанти;
• Сътрудничество с партньори и спонсори за събитието;
• Избор и покана на член на жури за оценяване на всяка една категория;
• Осигуряване и подготовка на зала за провеждане на събитието;
• Осигуряване на рекламни материали и кетъринг за събитието.
Целевата група на проекта са всички студенти и докторанти на Софийския университет "Св. Климент Охридски".
1. Сформиране на работна група - готово
2. Избор на жури и задаване на срокове - готово
3. Изготвяне на визия за събитието - готово
4. Създаване на обособен раздел в сайта на Студентски съвет- "Студент на годината" - готово
5. Популяризацията и разпространението на събитието - в процес
6. Финално потвърждение от жури - 20.04.2022 г.
7. Срок за първа чернова на сценарий - 30.04.2022 г.
7. Срок за подаване на кандидатурите - до 11.05.2022 г.
8. Срок за обработка на кандидатурите - 12/13.05 2022 г.
9. Разглеждане на кандидатурите от журито - до 19.05.2022 г.
10. Срок за изготвяне на сценарий - 20.05.2022 г.
11. Срок за рекламни материали - 23.05.2022 г.
12. Първа репетиция - 20.05.2022 г.
13. Генерална репетиция -25.05.2022 г.
14. Подготовка на събитието
14.1. Свързване с медиите
14.2. Съставяне на сценарии
14.3. Изготвяне на списък с поканите
14.4. Изготвяне на презентации на победителите
14.5. "seating chart"
*Възможно е да има промени в датите и добавяне на други организационни дейности.
Най-необходим в подготовката на мащабен празник като "Студент на годината" е човешкият ресурс. Работната група "Студент на годината" вече действа, но всяка помощ е добре дошла. Който има желание да помогне, може да се свърже с всеки един от организаторите.
За датите 25 и 26 май и особено в деня на церемонията ще има нужда от всякаква помощ.
Необходим е и значителен финансов ресурс за рекламни материали, кетъринг и техническа обезпеченост от Студентски съвет.
1. Плакати А3 формат - 70 бр. - от УИП
2. Покани А5 формат - 150 бр. - от УИП
3. Грамоти - А4 - с и без имена - 68 бр. - от УИП
4. Специални хартиени папки (за наградените), брандирани- 100 бр. - от УИП
5. Хартиени папки стандартни, брандирани - 500 бр. - от УИП
6. Тефтери A5 "Студентски съвет" - 300 бр. - от УИП, и специални 20 бр. (за победителите) - по оферта
7. Планери от Университетското издателство с лого - 50 бр. - от УИП
8. Книгоразделители "Студентски съвет" - 200 бр. - от УИП и книгоразделители "Студент на годината" - 100 бр. - от УИП
9. Номерца за гардероб - 600 бр. - от УИП
10. Баджове - 50 бр. - от УИП
11. Плакети - 11 + 5 бр. - фактура
12. Специален плакет - 1 + 1 бр. - фактура
13. Пликове C5 - 500 бр. - по оферта
14. Пликове C4 - 1500 бр. - по оферта
15. Химикалки, брандирани - 100 бр. и метални химикалки, брандирани - 20 бр. (за победителите) - по оферта
16. Хартиени торбички, брандирани - 100 бр. - по оферта
17. Банер "Студент на годината"- 2 бр. - по оферта
18. Цветя за украса - по оферта
19. Кетъринг - Джой кетъринг
20. Осветление - по оферта
21. Озвучаване - по оферта
22. Лайвстрийм излъчване - по оферта
23. Закупуване на рамка за пано фото стена - фактура
24. Фотографи - 2 бр. - граждански договор
25. Видеограф - граждански договор/ по оферта
26. Фейсбук реклама - по фактура
27. Суитчъри СУниформа - 20 бр.