Име на вносителя: | Веселина Николова |
Име на проекта: | „Превземи ФСФ с ФСС!“ – 28, 29 и 30.09.2019 |
Екип на проекта: | |
Екип потвърдил участие | Все още никой не е потвърдил участие. |
МОЛ: | Веселина Николова |
Статус: | Одобрен на СИС Sept. 24, 2019 |
Обсъждан на: | Sept. 24, 2019 |
Отношение: | Прочети |
Номер: |
Проектът е плод на представителите на ФСС при ФСФ. Замислен е като начин да привлече вниманието на първокурсниците и да ги ангажира в академичната обстановка още преди старта на учебната година. Идеята е чрез серия от събития да съберем голяма част от новоприетите студенти, да се запознаем и да им бъдем полезни. Подобен тип проекти се организират преди началото на учебната година във всички по-големи университети и са се доказали като позитивен модел в много други висши учебни заведения.
Целта на събитието е първокурсниците да се запознаят едни с друг в неформална обстановка и да се сплотят като колектив. Искаме да ги поощрим да свикнат да излизат от зоната си на комфорт. Също да опознаят факултета и университета и разберат къде се намират важните за тях зали и центрове за информация. Искаме те да направят първата стъпка към активно участие в образованието си и да добият представа знанията, които им предстои да усвоят, като разберат възможностите си за професионално развитие с придобитите във факултета умения, както и върху какво трябва да наблегнат, за да се реализират като определен тип специалисти. Важно за тях е да разберат как да се ориентират в обстановката и да открият своето място във факултета. Второстепенна цел на събитието е да бъдат привлечени нови членове във ФСС от първокурсниците.
Популяризиране на събитието във ФСФ и СУ, чрез пилотното му стартиране.
Подсигуряване на медийно отразяване на самото събитие.
Да се създадат условия за изграждане на активен диалог между участниците посредством включването им в различни тиймбилдинг и опознавателни игри, отборно разрешаване на загадки, танци, състезателни турнири.
Срещи с хора от сферата на бизнеса и медиите в лицето на представители от спонсорите.
Да раздвижим студентите и да им предоставим условия за спортна активност.
Да се обогати културата и социалната дейност на студентите посредством лекции и структурирано представяне на полезна за тях информация.
Първокурниците на ФСФ
Осъществяване на връзки със спонсори.
Финализиране на сценария на събитието.
Поръчване на консумативите за проекта
Пускане на официална регистрация за събитието и информирането на първокурсниците за това по имейл.
Очаквано пристигане на консумативите и наградите за игрите по проекта.
Уточняване на гости.
Окончателно организиране.
Организиране на доброволчески екип за дните на събитието.
Финализиране на кетъринга.
Финален списък с участниците в организацията на събитието.
График на събитието:
28 септември
Откриване + регистрация: до 10:00
Игра – „Открий флага“: 10:00 – 12:00
Посещение на библиотеката: 12:00 – 12:30
Обяд – 12:30 – 14:30
Бордови игри: 14:30 – 16:30
29 септември
Откриване и регистрация: до 10:00 Среща разговор с изявени студенти и преподаватели: 10:00 до 12:30
Обяд – 12:30 – 14:30
Разходка из София
Разходка из Студентски град и важните места там
Необходими ресурси:
Човешки ресурс:
20 доброволци
Материален ресурс:
Кетъринг:
- вода – 200 бутилки около 100 лв.
- храна за 100 души, за два дни – около 1000лв
- рекламни материали с логото на СС и ФСС – 300лв.
- канцеларски материали – (листи, дървени/пластмасови дръжки за флагчета, баджове, тефтери, маркери, моливи, папки) – 200лв.
- тениски с размер от S до XXXL – общо 100бр. – 700лв.
- бордови игри – бюджет до 400лв.
- други - непредвидени разходи, разходи за транспорт и хамалски услуги около 800лв.
Общо: около 3500лв
Други разходи като: напитки, награден фонд, стена за снимки, изработка на лого, закупуване на принтер, закупуване на мултимедия и др. ще бъдат осигурени от спонсор!
Необходими ресурси:
Човешки ресурс:
20 доброволци
Материален ресурс:
Кетъринг:
- вода – 200 бутилки около 100 лв.
- храна за 100 души, за два дни – около 1000лв
- рекламни материали с логото на СС и ФСС – 300лв.
- канцеларски материали – (листове, дървени/пластмасови дръжки за флагчета, баджове, тефтери, маркери, моливи, папки) – 200лв.
- тениски с размер от S до XXXL – общо 100бр. – 700лв.
- бордови игри – бюджет до 400лв.
- други - непредвидени разходи, разходи за транспорт и хамалски услуги около 800лв.
Общо: около 3500лв
Други разходи като: напитки, награден фонд, стена за снимки, изработка на лого, закупуване на принтер, закупуване на мултимедия и др. ще бъдат осигурени от спонсор!