Описание на проекта

Описание на проекта:

FMI Codes е тридневно състезание по програмиране (хакатон), което по традиция се провежда във ФМИ. Този семестър събитието ще се проведе от 15 до 17 декември под надслова "Code for Sofia", което предполага стимулирането и развитието на иновативни идеи в участниците, които при добра реализация и желание биха довели до подобряване на средата, в която живеем. Докато досега хакатоните са били ориентирани само към студенти от ФМИ, които имат придобит опит, сега нашата цел е да мотивираме и хората с минимален или никакъв опит. По този начин, искаме всички студентите, които се интересуват от развитие в ИТ сферата да придобият самочувствие, че могат да се справят с различни предизвикателства. Предвиждаме работа на ментори с отборите през по-голямата част от времето, с което притесненията на по-неопитните състезатели да бъдат сведени до минимум. Също така тази година има и работилница за Design Thinking, която ще помогне на отборите да дооформят идеите си. Всички отбори ще имат подкрепа и ще получават насоки за проектите си. Участието е отворено за студенти от цялата страна и е напълно безплатно.

Цели на проекта:

Развитие на креативността, предприемчивостта, организационните умения и работата в екип на участниците в Хакатона.
Популяризиране на ФМИ и СУ пред обществеността.
Популяризиране на ИТ сектора в България и възможностите за професионално развитие в него.
Подпомагане подобряването на средата, в която живеем.

Задачи на проекта:

Популяризиране на събитието в СУ и другите университети от София и страната.
Организиране на предварителни срещи между участници и спонсори.
Организиране на семинари, свързани с тематиката на събитието.
Подсигуряване на медийно отразяване на самото събитие.

Целева група:

Главната целева група са студентите от университета, които имат желание да се развиват в сферата на ИТ. Проектът е отворен и към хора от външни университети, както и за ученици над 18г.

График на проекта:

Обявяване на FMI Codes 15.11
Стартиране на записването 15.11 - 17.11
1ва вълна на промотиране 15.11 - 26.11
2ра вълна на промотиране 27.11 - 08.12
3та вълна - последни дни за записване 09.12 - 12.12
Регистрация на участниците 12.12.2017
2 дни работа + менторство 16, 17.12
Представяне на проектите 17.12.2017
Закриване + наградени и победители 17.12.2017

Необходими ресурси:

Необходимите ресурси са:
- 200 стикера с размер 20х4,5 см отпечатъни върху PVC прозрачно фолио
- 200 стикера с размер 4х4 см отпечатани върху хартиено фолио
- 200 фланелки, черни с 3-цветна щампа на лицевата страна, както следва:
- 80 с размер L мъжки
- 35 с размер М мъжки
- 35 с размер XL мъжки
- 25 с размер М дамски
- 10 с размер L дамски
- 15 с размер S дамски
- 200 баджа за идентификация - картон с дупка, А6
- 1 roll банер ,винил 80х200 см

Финансово описание на проекта:

- 200 стикера с размер 20х4,5 см отпечатъни върху PVC прозрачно фолио - 33,00 лв
- 200 стикера с размер 4х4 см отпечатани върху хартиено фолио - 7,00 лв
- 200 фланелки, черни с 3-цветна щампа - 1700 лв
- 200 баджа за идентификация - картон с дупка, А6 - 35,00 лв
- 1 roll банер ,винил 80х200 см - 80,00 лв

Партньори на проекта:

Студетски съвет при СУ "Св. Климент Охридки". От разговорите с останалите спонсори на събитието за сега са изявили желанието си да се включат също и SAP Labs Bulgaria, VM Ware и HeleCloud. Също така финализираме разговорите и с още няколко фирми.