Описание на проекта

Описание на проекта:

Freshers’ weekend е плод на общия труд на ФСС на ФМИ и БФ като начин да се привлече вниманието на първокурсниците и да ги ангажира в академичната обстановка още преди старта на учебната година. Идеята е чрез серия от събития да съберем голяма част от новоприетите студенти, да се запознаем и да им бъдем полезни. Подобен тип събития се организират преди началото на учебната година във всички по-големи университети и се е доказало като позитивен модел в много други висши учебни заведения.

Цели на проекта:

Целта на събитието са първокурсниците да се запознаят едни с други в неформална обстановка и да се сплотят като колектив. Искаме да ги стимулираме да свикнат да излизат от зоната си на комфорт. Също така те ще опознаят ФМИ и ще разберат къде се намират важните за тях зали и информация. Искаме те да се запознаят с това, което им предстои да учат, да разберат точно какво могат да работят с придобитите във факултета знания, както и върху какво трябва да наблегнат, за да се реализират като определен тип специалисти. Важно за тях е да разберат къде са попаднали и колко много им предлага факултета. Второстепенна цел на събитието е да бъдат привлечени нови членове във ФСС от първокурсниците.

Задачи на проекта:

Популяризиране на събитието във ФМИ и СУ, чрез пилотното му стартиране.
Подсигуряване на медийно отразяване на самото събитие.
Да се създадат условия за изграждане на активен диалог между първокурсниците на ФМИ посредством участието им в различни тиймбилдинг и опознавателни игри, отборно разрешаване на загадки, танци, състезателни турнири.
Срещи с хора от сферата в лицето на представители от спонсорите.
Да раздвижим студентите и да им предоставим условия за спортна активност.
Да се обогати културата и социалната дейност на студентите посредством лекции и структурирано представяне на полезна за тях информация.

Целева група:

Първокурсниците във ФМИ.

График на проекта:

До 22.09.2017
Осъществяване на връзки с още спонсори
Финализиране на сценария на събитието
Поръчване на консумативите от проекта
Пускане на официална регистрация за събитието и информирането на първокурсниците за това по имейл
Очаквано пристигане на консумативите и наградите за игрите по проекта
Да се измисли окончателно формата на играта Final destination
Финален графичен дизайн на програмата на събитието
Окончателно организиране на афтър парти

До 29.09.2017
Финализиране на кетъринга
Финален списък с участниците в организацията на събитието
Доставяне на брандирана стена за снимки на участниците

График на събитието:
30.09.2017
Откриване + регистрация 10:00 - 11:00
Тиймбилдинг игри 11:00 - 14:30
Пристигане на кетъринг в 12:00
Обяд 14:30 - 15:00
Final destination игра 15:00 - 17:30
Открит урок по танци 18:00 - 19:00

01.10.2017
Кондиционна тренировка за събуждане 10:00 - 11:00
Мини-турнири 11:00 - 14:30
Пристигане на кетъринг в 12:00
Обяд 14:30 - 15:00
Накъде отивам? - дискусия 15:00 - 16:00
Sponsor spotlight + knowledge and experience sharing 16:00 - 16:30
Раздаване на награди + закриване 16:30 - 17:00
Нетуъркинг парти 17:30 - 20:00
Фойерверки 19:30
Афтър парти в клуб Illusion в Студентски град 23:00+

Необходими ресурси:

Материален ресурс:
Кетъринг за 300 човека (600 порции) за 2 дена
Вода
Пластмасови чаши
Пици
Плата
Хапки
Сандвичи (месо + вегетарианска опция)
300 черни фланелки
80 с размер L мъжки
40 с размер М мъжки
40 с размер XL мъжки
20 с размер S мъжки
50 с размер М дамски
30 с размер L дамски
40 с размер S дамски
400 баджа за идентификация с логото на събитието (цветни)
Принтирани цветни листове - 1000 бр
Папки с логото на събитието - 100 бр
Рекламни тефтери с логото на събитието - 100 бр
Рекламни химикалки на СС - 300 бр.
Рекламни папки на СС - 300 бр.
Подаръчни торбички на СС - 100 бр.
50 чувала, останали от спортния празник

Информационен ресурс:
Рекламата за събитието ще се осъществи главно чрез каналите на ФСС ФМИ във Facebook, Instagram и Wordpress. Имаме подсигурени и имейлите на първокурсниците, които са си издали ISIC карта, за да можем да ги уведомим предварително. Предвидили сме и плакати, които ще бъдат разлепени на ключови места (Комисия настаняване, студентски общежития, отдел студенти, входа и таблата на факултета).

Времеви ресурс
Оценяваме времето за организация на събитието на 2 седмици - точно толкова, колкото в момента имаме.

Човешки ресурс
Събитието се организира от екипа на ФСС при ФМИ, както и доброволци, които помагат безвъзмездно. Имаме подкрепата на управата на университета и очакваме кооперация и съдействие от тяхна среда.

Финансово описание на проекта:

Кетъринг за 300 човека (600 порции) за 2 дена - 3000,00 лв (с ДДС)
*Имаме официална оферта от "Джое Кетъринг" ООД, които потвърдиха, че имат възможност да обезпечат събитието
За 30.09.2017:
Сандвич с луканка, кашкавал, краставица - 300 бр., 1,90 лв/бр., 570,00 лв
Сандвич с топено сирене и кашкавал - 100 бр., 1,40 лв/бр., 140,00 лв
Пица на парче - 10 бр., 15,00 лв/бр., 150,00 лв
Мини еклери - 200 бр., 0,80 лв/бр., 160,00 лв
Тарталетки - 200 бр., 0,95 лв/бр., 190,00 лв
Вода диспенсер, 20 л - 6 бр., 10,00 лв/бр., 60,00 лв
Пластмасови чаши - 300 бр., 0,10 лв/бр., 30,00 лв
Общо (Без ДДС): 1300,00 лв
Общо (С ДДС): 1560,00 лв

За 01.10.2017:
Сандвич с луканка, кашкавал, краставица - 250 бр., 1,90 лв/бр., 475,00 лв
Сандвич с топено сирене и кашкавал - 100 бр., 1,40 лв/бр., 140,00 лв
Пица на парче - 10 бр., 15,00 лв/бр., 150,00 лв
Мини еклери - 200 бр., 0,80 лв/бр., 160,00 лв
Тарталетки - 200 бр., 0,95 лв/бр., 190,00 лв
Вода диспенсер, 20 л - 6 бр., 10,00 лв/бр., 60,00 лв
Пластмасови чаши - 250 бр., 0,10 лв/бр., 25,00 лв
Общо (Без ДДС): 1200,00 лв
Общо (С ДДС): 1440,00 лв

300 черни фланелки = 300х8,00лв = 2400,00 лв - Имаме официална оферта на цената на 8 лв на фланелка
20 с размер S мъжки
40 с размер М мъжки
80 с размер L мъжки
40 с размер XL мъжки
40 с размер S дамски
50 с размер М дамски
30 с размер L дамски

Печатни материали от университетската печатница:
*За тези материали сме разговаряли официално с печатницата и имаме потвърждение, че могат да се изпълнят в срок, очакваме официалната защита на проекта, за да можем да ги поръчаме. Към момента нямаме точна представа за общата ценова оценка на материалите.
400 баджа за идентификация
Принтирани цветни листове - 1000 бр.
Папки с логото на събитието - 100 бр.
Рекламни тефтери с логото на събитието - 100 бр.

Материали от Студентски съвет:
*Освен да рекламира дейността на ФСС ФМИ, събитието има за цел да запознае и студентите със структурата Студентски съвет. В разговорите ни с членове на СС, решихме, че е удачно да раздаваме рекламни материали. Приемаме допълнително идеи за рекламни материали, банери за спонсорство на събитието, брандирани връзки за баджове (за организаторите), дизайни на лога/материали (които да използваме с рекламна цел) и всичко друго, което би ни било полезно в организацията.
Рекламни химикалки на СС - 300 бр.
Рекламни папки на СС - 300 бр.
Подаръчни торбички на СС - 100 бр.
50 чувала, останали от спортния празник

Таван на проекта: 9000,00 лв
Оценяваме проекта на 9000,00 лв. Към момента не можем да преценим цената на консумативите от университетската печатница.
Цената на останалите консумативи е: 3000,00 + 2400,00 = 5400,00 лв

Партньори на проекта:

Партньори и съфинансиране: SAP, Dreamix Ltd., Telebid Pro Ltd. Спонсорите ще осигурят основно награди за победителите в различните игри. Очаква се да има и още спонсори до самото събитие.