Име на вносителя: | Наталия Хаджиева |
Име на проекта: | HackFMI9 |
Екип на проекта: | Александър Зарев Александра Господинова Огнян Малинов Мариета Николова Ангел Великов |
Екип потвърдил участие | Все още никой не е потвърдил участие. |
МОЛ: | Наталия Хаджиева |
Статус: | Одобрен на СИС None |
Обсъждан на: | None |
Отношение: | Няма отношение |
Номер: |
HackFMI е състезание по програмиране (хакатон), което по традиция се провежда всеки семестър във ФМИ. Докато досега хакатоните са били ориентирани само към студенти от ФМИ, които имат придобит опит, сега нашата цел е да мотивираме и хората с минимален или никакъв опит. По този начин, искаме всички студентите, които се интересуват от развитие в ИТ сферата да придобият самочувствие, че могат да се справят с различни предизвикателства. Предвиждаме работа на ментори с отборите през по-голямата част от времето, с което притесненията на по-неопитните състезатели да бъдат сведени до минимум. Всички отбори ще имат подкрепа и ще получават насоки за проектите си.
Състезанието насърчава студенти от целия Университет да допринесат към изграждането на по-разнообразни, интересни и полезни завършени проекти.
Развитие на креативността, предприемчивостта, организационните умения и работата в екип на участниците в Хакатона.
Популяризиране на ФМИ и СУ пред обществеността.
Популяризиране на ИТ сектора в България и възможностите за професионално развитие в него.
Популяризиране на събитието в СУ и другите университети от София и страната.
Организиране на предварителни срещи между участници и спонсори.
Организиране на семинари, свързани с тематиката на събитието.
Подсигуряване на медийно отразяване на самото събитие.
Главната целева група са студентите от университета, които имат желание да се развиват в сферата на ИТ.
Обявяване на HackFMI 9 24.04 - 28.04
Стартиране на записването 24.04 - 28.04
1ва вълна на промотиране 24.04 - 05.05
2ра вълна на промотиране 14.05 - 19.05
3та вълна - последни дни за записване 19.05 - 25.05
Networking събитие за всички записали се 22.05.2016
Регистрация на участниците 27.05.2017
2 дни работа + менторство 27, 28.05
Представяне на проектите 28.05.2017
Закриване + наградени и победители 28.05.2017
Необходимите ресурси са:
- 30 плаката формат А3
- 200 стикера с размер 20х4,5 см отпечатъни върху PVC прозрачно фолио
- 200 стикера с размер 4х4 см отпечатани върху хартиено фолио
- 300 фланелки, черни с 3-цветна щампа на лицевата страна, както следва:
- 150 с размер L мъжки
- 50 с размер М мъжки
- 50 с размер XL мъжки
- 25 с размер М дамски
- 10 с размер L дамски
- 15 с размер S дамски
- 200 баджа за идентификация, заедно с отпечатване на шаблоните за тях.
30 плаката 30 x 2,34= 70,20 лв
200 стикера с размер 20х4,5 см 200 x 0,42 лв = 84 лв
200 стикера с размер 4х4 см 200 х 0,20 лв = 40 лв
300 фланелки 300 x 8.50 лв = 2550 лв
200 баджа 200 х 2 лв = 400 лв
Общо: 3144,20 лв
Таван на искания разход: 3200лв